• امروز سه شنبه بیست و چهارم تیر 1399 

بیانیه راهبرد مشارکت عمومی

صفحه ی اصلی / بیانیه راهبرد مشارکت عمومی

بيانيه راهبرد مشاركت عمومی
هرسازماني براي تحقق به اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه به تمامي مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخوردهاي حاصل، تعاملات دوسويه و انتخاب راهبردهاي ارائه خدمت، سخت و ناممكن مي گردد. ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امكان پذير است كه مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را ازدريافت خدمات اعلام، تعامل و مشاركت خود را كامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است كه بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و براساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.در اين راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربايجان غربي ،  كليه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ­ها، آيين نامه­ ها، دستورالعمل­ها و ضوابط اجرايي و ... راپس از انتشار در تارنماي دستگاه از طريق درگاه الكترونيك خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دريافت نظرات و انتقادات سازنده مردمي،نسبت به اصلاح و در صورت نياز ابلاغ مجدد آن اقدام مي­ نمايد .
 
نظر سنجی